Die Anfänge…

March 18, 2010 § Leave a comment

Das Triebwerk, die Zeitung der MK Innsbruck, war mein erster realer Auftrag im Jahre 2008. Deswegen – finde ich – ist es auf jeden Fall einen Blogeintrag wert.

Header (siehe weiter unten), Schrift, Satzspiegel, usw. waren schon vorgegeben, was damals ein großer Vorteil für mich blutige Anfängerin war. Weniger Verantwortung, mehr Spielerei. Hier eine Doppelseite daraus, genauer gesagt ein Interview:

Und so sah das Ganze außerhalb aus, damit ihr euch ein Bild machen könnt.

Advertisements

Tagged: , ,

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

What’s this?

You are currently reading Die Anfänge… at // drafts.

meta

%d bloggers like this: